Zwroty i reklamacje.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wyślij e-mail na adres info@bolma.pl zawierający następujące dane: imię i nazwisko, adres do korespondencji, nr telefonu, numer zamówienia, lub login Allegro i przyczynę reklamacji.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz kopią faktury zakupu, lub oryginałem paragonu.
3. Wysyłka
Reklamowany, lub zwracany produkt należy wysłać na adres:
BOLMA Maciej Błaż
Kamionka Mała 192
34-602 Laskowa
tel. 697 619 800
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 30 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij produkt na nasz adres.
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz paragon lub fakturę.